happier then ever


Igår var vi i stockholm hela dagen med skolan. Först var vi på östasiatiska museet det var riktigt¨tråkigt, höll verkligen på att somna, tror inte att det kan vara någon som tyckte det var interesant.. Sen efter det så fick vi lite fritid typ. Jag och maja gick åt på max så påhittiga som vi är, sen blev det en liten koll i affärer köpte inget bara underkläder å diadem köpte yogurt glass i gallerian gjorde vi också, världens godaste glass! Sen på eftermiddagen så var vi på Zenit/ sida inne på kulturhuset tror jag att der var.  i början fck höra en berättelse om att vi var i ett land med krig, sen fick vi 1 minut på oss att välja vilka vi skulle ta med oss därifrån å vi skulle aldrig återvända, gissa om man blev stressad sen fick göra samma sak med saker. Sen skulle vi stryka alla personer utom en, hur svårt var inte det. Sen  fick vi prata om fattigdom och problemen i världen det var roligt i början men på slutet fick vi sepla nått spel som inte var så roligt maja å jag var två tvillingar som skulle börja odla kaffe så fick vi springa runt till olika ställen för att få pengar å tillstånd osv....  Sen fick vi lite mer ledig tid.. jag och maja stressade runt som galningar för att vi skulle hinna till nån affär många skratt blev det. Sen tog vi en fika med några ifrån klassen :) På kvällen så var vi på teatern och såg hamlet det var väl sådär roligt ibland men även trååkigt. Kom hem vid 1 i natt. var hur trött som helst. somna direkt jag la huvudet  på kudden. Tog lite sovmorgon idag.
Ska börja fixa mej nu sen åka ner på stan för att köpa silver shampoo sen till skolan för att ha matte och engelska.
Efter skolan blir det till att åka hem och städa och fixa för ikväll kommer tjejerna hit så ska vi  käka lite å så, sen så blir det krogen :) och i morgon fyller jag 18 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0