i wanna be the one you hold on to

Hej alla läsare :) Så var det äntligen helg. jag tror jag börjar alla mina fredags inlägg så men det är så underbart. Just nu är jag verkligen jätte trött. Såg på en film om berlin och berlin muren på internationella relationer idag, jag höll nästan på att somna. fast filmen var interessant. Nu har jag nyss kommit hem, ska strax ta och städa lite. sen så har jag inte bestämt mej om jag ska gå på ett friskis och svettis pass, eller om jag ska gå ut å gå. vet inte riktigt vad jag hinner eftersom jag behöver plugga en del i eftermiddag också. Ikväll så ska jag träffa niklas är det tänkt. men får se hur det blir med det nu. =/ . Förövrigt så har jag inga speciella planer för helgen, bara massa plugg. så jag har att göra i alla fall. inte nå vidare kul direkt men vad ska man göra. Nä nu ska jag ta nått å äta jag hungrar ihjäl snart :P  puss <3

önskar jag kunde göra allt annorlunda, vrida tillbaka tiden och stanna där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0