Fredag

Känner mig mycket piggare och mår lite bättre nu! Hostan är värst på kvällarna och nätterna. Har bara tagit det lugnt hela dagen, och det tänker jag fortsätta med! Gick till affären och köpte mig en tidning och lite gott. Choklad är den bästa medicinen mot allt!  Ikväll kommer fia hit så får se vad vi hittar på , blir nog en film skulle jag tro och bara ta det lugnt, längesen jag träffade henne så det ska bli kul.

Alltså jag förstår mig inte riktigt på det här med högskolan och hur allt funkar, för i går fick jag antagningsbesked hem i brevlådan där det stod att jag har kommit in på sociologi kursen vilket var mitt andra hands val, så då trodde jag att jag inte hade kommit in på mitt första hands val. Men idag så får jag ett mail om att jag har kommit in på allmän psykologi A vilket var förstahans valet. Så jag pluggar allmän psykologi i höst :) Ska bli spännande och kul! Börjar nästa vecka. Men det blir nog svårt också. Men jag tycker om att plugga!
Nu ska jag ta å läsa cosmopolitan som jag köpte. Ha det så länge.


Kommentarer
Postat av: Martha

vad kul julia :) grattis till att du kom in! kram martha

2009-08-22 @ 04:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0