Fredag

Ojoj vad jag är trött , har inte sovit riktigt på flera nätter nu. och det känns. i morse när jag vaknade gick jag ut på en riktig lång promenad. Så skönt att gå på morgonen. Och det märks verkligen att hösten börja komma nu, det är fortfarande varmt ute men det är inte samma värme alls. Luften känns friskare. Jag gillar hösten!
Sedan så har jag städat och fixat lite. Jag hatar att vara arbetslös!
Men nu har jag skickat in sen ansökan till två kurser på högskolan i höst, allmän psykologi och sociologi A. båda är 30 hp kurser. Jag valde allmän psykologi i första hand, vill läsa båda men tog den som första för det var på heltid och inte var en distans kurs så det är vanlig undervisning. Så nu hoppas jag att jag kommer in på någon av dessa kurser! 
 
Är hemma hos mamma nu och hon övar sång texter så det ekas opera här hemma.
har inga planer ännu för dagen eller kvällen, men nånting blir det ju alltid :) Tar dagen som den kommer nu helt enkelt. Vi sitter ju inte inne en fredags kväll inte ;) vad det blir får vi ta å se, Ska ta och ringa världens bästa lina nu. Ha en bra dag alla :) Kram


I hope you know i realy cares for you
and wishing you all the best
if love should ever come and nock on yor door
i hope you treet it with respect.


Kommentarer
Postat av: karin tennemar

jag ska också läsa allmän psykologi i höst! ska bli jätte kul! enda nackdelen var att böckerna är så grymt dyra. kanske ses där då!

2009-08-14 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0