Godmorgon!

Det förra inlägger blev helt knas, jag råkade komma åt nån knapp så texten blev jätte stor och så men men. Igår kväll blev det en jätte trevlig fika med Lina :)
Jag har inte sovit mycket alls i natt, har jätte svårt att somna nu förtiden men sov väl i alla fall från halv 4 till åtta. var tvungen att ställa veckar klockan idag för ska på möte på arbetsförmedlingen, sedan till polisstationen, och vid tre tiden så ska jag julia N och Isa åka till deras sommar stuga, det ska bli jätte mysigt. Skönt att komma bort i från stan!
Den här veckan händer det i alla fall lite grejer så den här veckan blir inte lika tråkig :) Har saker inplanerat för varje dag :) haha. Men nu måste jag skynda mig att göra mig klar. Hejs.



Fina Julia och Isa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0