Hosthosthost

Jag hostar sönder min hals snart =/ det gör riktigt ont nu också. Inge roligt alls. Tror jag börjar få feber också , fryser som en tok just nu. Känns som inget bra händer mig nu, kom inte in på den kursen jag ville gå, och den där jobb grejen var inget för mig, sånt där ring jobb, det har jag ju testat på förr men tänkte att jag skulle se hur det här var. Jag är helt pank, arbetslös och vet inte alls vad jag ska göra! Det suger!

Träffade min kära vän matilda ifrån sandviken idag :) Riktigt trevligt. Vissa personer blir man så glad utav när man träffar :) Vi gick lite i affärer tog en fika, pratade och skrattade massa. Matilda berättade om en person ( en riktigt snygging) och efter det så tror jag vi såg honom överallt, ödet matilda ;) haha. men lite kul var det.
På lördag blir det en utgång det ser jag framemot :) då gör jag och matilda gävle osäkert!
Nä nu ska jag ta å hosta vidare hoppas på att få lite sömn i natt. Sov så gått!


Jag, matilda, martha, sommaren 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0