söndag

Söndag idag, och vilken tråkig och lång dag det här har varit suck. Har legat framför tvn hela dagen och det har inte varit ett enda bra programm. Har fortfarande feber men mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår hostan är dock lika. Men det går väl åt rätt håll hoppas jag.
Har försökt beställt hem böckerna till kursen ikväll vilket inte har varit det lättaste, har inte fått tag på dom.

Imorgon börjar alla som går gymnasiet skolan igen, och det känns jätte konstigt att jag inte ska gå tillbaka till borgis och min klass. Att inte träffa alla igen. Gymnasietiden var verkligen en rolig tid! Det känns verkligen inte som att det var tre år sedan jag började i ettan.
Men det är spännande att något nytt börjar nu. Fast helst av allt så skulle jag vilja ha ett jobb, så man tjänade lite pengar, så man kan leva lite och inte hela tiden leva på studiebidraget. men nu valde jag mellan att leva på ett litet studiebidrag istället för att inte få nå pengar alls, för det finns inga jobb och de som finns har jag sökt.

Nä nu ska jag ta å titta lite på tv tror jag, hoppas på att jag mår ännu bättre i morgon :)


Maja och jag i ettan :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Jösses vad det känns som det var lång tid sedan fotot togs. Tiden har gått så overkligt snabbt. Jag hoppas du blir frisk snart och att kursen du läser är rolig och intressant. Vi måste ta tag i att ses någon dag! Så här får det bara inte gå till. Ha det bra världes bästa julius. Jag saknar dig.

2009-08-23 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0