Lördag

Varför känns det alltid extra härligt med lördag och helg även fast än att man är arbetslös och är "ledig" varje dag?! Det är nått med helger..
Idag sov jag riktigt länge och det var jätte skönt. så idag så blev det ingen prommis för mig. Åt frukost gjorde mig klar och åkte ner på stan för att träffa mickis :) Sedan så åkte jag med mamma ut till valbo och hälsade på mormor ett tag, jag gick över till köpis en sväng för att köpa ett linne. Å tänk att det kan vara så svårt att hitta ett vanligt vitt bas linne. fanns ingenstans men hittade ett tillslut efter mycket letande. Nu har jag precis ätit max och är jätte trött. Tror jag ska sova en timme sen så måste jag göra mig klar för kvällen, för i kväll så blir det utgång :) Börjar först hemma hos mickis. Ha en trevlig kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0