Måndag

Ny vecka och nya jag! I går blev det en riktigt slapp bakis dag. Sov jätte länge. Umgicks med Lina på kvällen :) Vi köpte massor av gott och onyttigt så åkte vi hem till henne och kollade på film och pratade en hel del. Vi såg "ps i love you" Kan se den filmen hur många gånger som helst och gråter lika mycket till den varje gång. Så himla sorglig film. Fredrik och Emma kom förbi ett tag också. Skoj att träffa dom :)
Nu ska jag äta frukost sedan ringa polisen, för jag har tappat bort mina nycklar, Inte kul alls! Har aldrig tappat bort nått förut som nycklar eller mobil eller så. surt. Ha en bra dag. Kram



Kommentarer
Postat av: matilda

juulia, ska vi gå ut på lördag? :D

2009-08-17 @ 22:14:17
URL: http://evengerd.blogg.se/
Postat av: matilda

jaa, fika på torsdag också!

vi får planera lördagen då :)

2009-08-17 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0