Panik

När man inte tro att saker och ting kan bli mycket värre , att man inte kan må så mycket sämre, så visare det sig att man har helt fel. Jag är otroligt less just nu. Jag vill så långtbort härifrån som möjligt. ( men ändå så vill jag ju inte det)
Ingenting går min väg, när nått bra verkar dyka upp så blir det bara skit av allt i alla fall. Jag klarar inte av fler motgångar nu. Jag orkar inte mer!
Har en sådan känsla av panik just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag kan inte förklara heller. Jag kan i alla fall säga en sak och det är att jag hatar pengar, eller jag hatar att inte ha några pengar. Det ställer till så mycket. Gör ens liv mycket tråkigare, man kan inte göra nått! Och jag hatar det, jag hatar att jag inte kan köpa mig ett par nya skor nu när mina har gått sönder, jag hatar att inte kunna följa med på något roligt när kompisarna frågar,jag hatar när saker tar slut och jag kan inte köpa nytt. Jag hatar att behöva oroa mig över pengar vilket jag alltid ha gjort ,men nu mer än nånsin! Nää det är inte lätt nu...
Jag vill ha något roligt att längta efter något att se framemot. vad jag skulle behöva det nu!




" Du var mitt liv, men jag var bara ett kapittel i ditt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0