TRÖTT!

Jag har haft ett jätte bra dygn i Nyléns stuga på norrlandet :) Vi hyrde med oss filmer innan vi åkte dit och dom hade köpt med sig mat och massa gott. Jätte fin och mysig stuga hade dom verkligen! När vi kom dit så började vi med att laga mat efter ett tag, vi hade det verkligen jätte trevligt. Sedan så mös vi framför tvn med film och massa gott. Sedan så blev det kort spel och prat :) Just ja jag isa och malin paddlade lite kanot också. Idag så har vi legat ute i solen hela dagen och lyssnat på musik. Tack tjejer för ett jätte bra dygn :D haha, malin du måste skicka bilderna till mig! 
 
Sen jag kom hem så har jag varit jätte trött, tog en fika med vanessa och sabina ikväll :) alltid lika trevligt! Ni är så braa tjejer.! Prat om allt mellan himmel och jord. En utgång är planerad! Nu ska jag ta å sova i morgon ska jag upp tidigt för jag ska på nå informations grej om ett eventuellt jobb. Man får bestämma sig när dagen är slut om man tycker det är nått man vill göra eller inte, så vi får väl se, väntar ju fortfarande på svar från högskolan.
Sedan så har jag blivit ännu mera på att jobba i fjällen i vinter, lära känna massa nytt folk och bara komma bort ett tag. men som sagt vi får se hur det blir med allt. Nä nu ska jag ta och stänga igen mina blå. tidigare än nånsin under den här sommaren :) God natt vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0