söndag

Igår blev det en kväll på interpool med Lina :) Trevligt med massa prat. Vi träffade på nå tyska killar , så det blev att prata engelska nästan hela kvällen, jag tycker det är jätte kul att prata engelska. Dom ville att vi skulle visa dom nått bra ställe att gå ut på så vi gick till goya ett tag.

Idag har jag jobbat från12-15 sedan så har jag varit hemma hos mormor för hon fyller år idag. Nu sitter jag jär å är helt slut skulle kunna somna. Men om en timma så ska jag och johanna gå ut å gå en sväng så då blir man väl lite piggare.

Nu går inte jag i skolan längre, eller alltså jag har hoppat av kursen. Så när jag tillbaka till arbetslös igen och jag hatar det! Pank och arbetslös är vad jag är! Inte kul. Varför ska det vara så jäkla svårt att få ett jobb för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0